Sakarya-Karasu-Sahilpark-Gün-Batımı

Sakarya Karasu Sahilpark Gün Batımı

Son zamanlarda Sakarya’nın muhteşem kıyı şeridi çevresinde gelişen günlük yaşamın daha kalıcı hale geldiğini ve bu kalıcı yaşamında kışlık nüfus oranlarına sürekli olumlu olarak yansıdığını izah etmiştik.

Şimdilerde yaz sezonunun açılması ile önden adımlar atılmaya başlandı sorunların daha kolay çözümü için.

Ancak bu adımlar kalıcı olması ile ancak işe yarayabilir.

Karasu belediyesi işte bu kalıcı adımlardan birini daha hayata geçirdi.

Artık karasu evleri sakinleri belediye tarafından kurulan beyaz masa aracılığı ile yeni bir dönemi başlatmış oldu.

Şimdi vatandaşlar bürokratik engellere takılmadan istek, öneri ve şikâyetlerini rahatlıkla dile getirip, karşılarında muhatap bularak hızlı bir şekilde çözüm anlamında cevap alabilecekler.

Bölgede hizmet masası faaliyete geçti.

Önceleri yaşanan pek çok olay hizmet masasının faaliyete geçmesinin şart ve büyük bir zaruret olduğunu gözler önüne serdi.

Vatandaşlar artık sorunlarının çözümü için çok fazla beklemeyecek veya en azından ne zaman olacağını bilecekler.

Bugün itibari ile hayata geçen büro aynı zamanda harcanan zaman ve üst üste gelen bürokratik sıkıntılarında artık geride kalmasını sağlayacak.

Hizmet Masasının bölgedeki günlük sorunların bürokrasiye takılmadan hallini öngörüyor.

Çünkü Karasu’da herkes yükselen yaşamın farkında ve çözüm getirecek her türlü atılımı destekliyor.

Hizmet masası belediye’nin giriş katında kuruldu.

Yani ilk müracat bürosu olarak faaliyetine başladı.

karasu-satilik-yazlik-2

Bölgede her geçen gün yeni bir karasu satılık yazlık yaşam alanı projesi hayata geçiyor.

Faaliyet merkezinde karasuda yazlık sahipleri ve vatandaşlar belediye ile ilgili her türlü konuyu probleme dönüşmeden halledebilecekler.

Hangi sebep ile gelmiş olurlar ise olsunlar, sonuç kesinleşme sürecine girdiği andan itibaren herkes veya konunun ilgilileri bu durumdan her türlü iletişim yöntemi ile haberdar olabilecek.

Bu konuda başvuruda bulunulabilinicek alternatif iletişim unsurları; 0 264 718 12 00 numaralı telefon hattı ve www.karasu.bel.tr internet adresi.

karasu-hizmet-masasi-1

Şimdilik 5 personelin gönülbirliği ve amatör ruh ile koşuşturduğu faaliyet ve hizmet merkezi vatandaşların taleplerini kayda almaya başladı.

Aynı zamanda karasu yazlık sahipleri “0530 634 06 54” numaralı WhatsApp hattından da sesli veya yazılı mesaj ile her türlü dertlerini izah edebilecekler.

Hemde yedi gün yimidört saat!

Unutulmaması gereken ve hepimizi sorunlarımızı anlatırken bileceğimiz madde şu ki; görüşmelerin hepsi ve isteklerin her biri takip altında tutulması amacı ile kayıt altında olacak.

Bu şekil bir mekanizma sayesinde vatandaşların sorunlarının ivedilik ile çözüme kavuşturulması amaçlanıyor.

Ayrıca yaptığınız her türlü başvuru, birim amiri tarafından da takip edilerek hangi durumda olduğuna dair cevaplanacak.

Hatta haftalık periyotlar ile Belediye başkanlığına raporlaştırılarak sunulacak.

İstek – şikayet – talep – arzu vb. her türlü karşılık ve cevap bulması gereken ifade mahalle mahalle çıkarılacak.

Sonrasın da ise süreç toplanan bilgilerin toplantılarda gündeme alınması ile sonuç takibi yapılarak nihayete erdirilecek.

Her geçen gün karasu satılık daire talepleri karşılık buluyor ve kalıcı olarak yerleşen kişi sayısı daha da artıyor.

Bu faaliyetin bölgede olmaz ise olmaz olduğu bir hakikat mesabesinde iken, aynı zamanda düşünülüp hayata geçirilmesi bölge için olumlu bir adım olarak ifade ediliyor.

karasu-satilik-yazlik-eksioglu-insaat-karasu-sehirkent-evleri-1

Benzer makaleler: